De ce Dumnezeu nu îi mântuiește pe cei care au lucrarea duhurilor rele în ei sau pe cei care sunt posedați de demoni?

Cuvinte relevante ale lui Dumnezeu:

Cei pe care spiritele rele i-au posedat pentru un timp (de la naștere) vor fi dezvăluiți acum. Te voi da afară! Îți mai amintești ce am spus? Eu – Dumnezeul sfânt și neîntinat – nu locuiesc într-un templu detestabil și murdar. Cei care au fost posedați de spiritele rele știu de la sine, și nu trebuie să clarific. Nu te-am predestinat pe tine! Tu ești vechiul Satana și, totuși, vrei să te strecori în împărăția Mea! Absolut nu!

Fragment din „Capitolul 81” din „Cuvântări ale lui Hristos la început” în Cuvântul Se arată în trup

Am văzut de mult limpede diferitele fapte ale duhurilor rele. Și oamenii folosiți de către duhurile rele (cei cu intenții greșite, cei care râvnesc după trup sau avere, cei care se preamăresc pe ei înșiși, cei care perturbă biserica etc.) au fost de asemenea văzuți de către Mine. Nu presupune că totul va fi în ordine odată ce spiritele rele au fost alungate. Dă-Mi voie să-ți spun! De acum înainte, voi scăpa de acei oameni unul câte unul, pentru a nu-i mai folosi vreodată. Adică, nicio persoană pervertită de duhurile rele nu va fi folosită de Mine și va fi azvârlită afară! Să nu crezi că nu am sentimente! Să știi acest lucru! Eu sunt Dumnezeul Cel sfânt și nu voi domicilia într-un templu murdar! Nu folosesc decât oameni sinceri și înțelepți care Îmi sunt complet credincioși și pot avea considerație față de povara Mea. Asta se datorează faptului că asemenea oameni au fost predestinați de către Mine. Absolut niciun duh rău nu lucrează deloc asupra lor. Dă-Mi voie să clarific un aspect: de acum încolo, toți cei lipsiți de lucrarea Duhului Sfânt au lucrarea duhurilor rele. Lasă-Mă să repet: nu vreau nici măcar o singură persoană asupra căreia lucrează duhurile rele. Vor fi aruncate toate în Gheenă odată cu trupurile lor!

Fragment din „Capitolul 76” din „Cuvântări ale lui Hristos la început” în Cuvântul Se arată în trup

ZB_20180623_地狱火湖中景_2镜.jpg

Oamenii menționează adesea iadul și Infernul. Dar la ce se referă aceste două cuvinte și care este diferența dintre ele? Se referă cu adevărat la vreun colț rece și întunecat? Mintea umană Îmi întrerupe mereu gestionarea, gândindu-se că propriile-i cugetări întâmplătoare sunt destul de bune. Dar ele sunt doar propriile sale închipuiri. Atât Infernul cât şi iadul se referă la un templu al murdăriei în care Satana sau duhurile rele au locuit anterior. Adică, toţi cei care au fost ocupaţi înainte de Satana sau de duhurile rele sunt cei care sunt Hades și cei care sunt iadul – nu există nicio greșeală! Acesta e motivul pentru care am subliniat în mod repetat în trecut că nu trăiesc într-un templu al murdăriei. Pot Eu (Dumnezeu Însuși) să trăiesc în Infern sau în iad? Nu ar fi un nonsens? Am spus acest lucru de mai multe ori, dar voi încă nu înțelegeți ce vreau să spun. Comparativ cu iadul, Infernul este mai sever corupt de Satana. Cei care sunt pentru Infern sunt cele mai grave cazuri și pur și simplu nu i-am predestinat pe acești oameni; cei care sunt pentru iad sunt cei pe care i-am predestinat, dar care au fost apoi eliminați. Spus într-un mod simplu, nu am ales nici măcar unul dintre acești oameni.

Fragment din „Capitolul 90” din „Cuvântări ale lui Hristos la început” în Cuvântul Se arată în trup

Citate din predici și părtășii ca referință:

Cei posedați de diavoli își trăiesc natura diavolească, iar această natură diavolească vine de la duhurile rele care sălășluiesc într-înșii. Natura duhurilor rele devine natura interioară a persoanei posedate de diavoli. Natura particulară a unei persoane depinde de duhul particular din acea persoană, iar caracterul naturii persoanei determină caracterul firii lor corupte – acesta este adevărul absolut. Cei predestinați și selectați de Dumnezeu sunt toți oameni cu duhuri umane. Cei fără duhuri umane sunt cei în care sălășluiesc tot felul de duhuri rele. Așadar, acești oameni sunt cei care aparțin diavolilor ticăloși și duhurilor rele și nu sunt obiectele mântuirii lui Dumnezeu. Obiectele mântuirii lui Dumnezeu sunt cei care au duhuri umane. Deși acești oameni au fost corupți de Satana și au dat naștere unei naturi care I se opune lui Dumnezeu, ei pot pe deplin să fie purificați și mântuiți. Aceasta este deoarece ei au înăuntrul lor duhul uman, cu o parte bună a calităților lor umane naturale și a esenței lor. Cei fără duh uman sunt bestii sau diavoli, monștri în haine umane și, de aceea, Dumnezeu nu-i mântuiește; aceasta este deoarece ei nu aparțin omenirii, iar omenirea despre care vorbește Dumnezeu nu-i include și pe ei.

Fragment din părtășia celui de mai sus

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii